Los bericht bekijken
Oud 17 januari 2006, 10:26   #99
Nierika
Europees Commissaris

Nierika's schermafbeelding

Standaard

Er komt alweer niet veel weerwerk meer. Mogelijk start Eric een nieuw, zoveelste topic over hetzelfde om uit hetzelfde vaatje te tappen, in de stille hoop dat het aan de aandacht van de meesten ontsnapt. Het valt me trouwens op dat de topics steeds korter worden vooraleer er een nieuw gestart wordt waarin dezelfde discussies weer worden herhaald. Er zitten ook steeds dezelfde patronen in. De partijfinanciering van het VB wordt telkens opnieuw minstens één keer over de hekel gehaald. Er wordt kritiek gespuid op het feit dat "ons" belastingsgeld wordt gebruikt om een partij van geld te voorzien die de wetten niet respecteert, ondemocratisch is, bla bla, en hetzelfde geleuter, we kennen het intussen wel.
Wanneer de confrontatie dan wordt aangegaan en Eric op de rooster gelegd wordt ivm zijn stemmingmakerij en manipulatie van de waarheid mbt voorgaande (partijdotatie is recht evenredig met aantal stemmen, dus in die zin gaat enkel het belastingsgeld van de VB-stemmer naar het VB), dan antwoordt hij naast de kwestie, of valt hij diegene aan die hem het vuur aan de schenen legt.
Wordt Eric moe? Oud?
Het manipuleren en draaien van de waarheid om de échte redenen van de Spiritijnse heksenjacht te verdoezelen is voorwaar een afmattende job!
Maar juist omdat ik weinig van de menselijke gesteldheid, de tijden van voorspoed, de partiële vooruitgang verwacht, schijnen de pogingen tot wederaanvang en voortzetting mij evenzovele wonderen toe die de ontzaglijke massa van de kwalen, mislukkingen, zorgeloosheid en dwaling bijna goedmaken. De catastrofen en de ruïnes zullen komen; de wanorde zal zegevieren, maar de orde zal dit ook van tijd tot tijd.

Marguerite Yourcenar, Hadrianus' gedenkschriften (1951)

Laatst gewijzigd door Nierika : 17 januari 2006 om 10:27.
Nierika is offline   Met citaat antwoorden