[quote=Nierika;1511195]
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ericferemans
Natuurlijk moet je brullen! Brullen van pure, extatische vreugde! En nadat je uitgebruld bent, kun je me toch het betreffende artikeltje eens tonen. Het woord "verkrachters" is immers een beetje erover. Bij mijn weten had de media daar allang op gesprongen, moest iemand uit een Vb-lijst als verkrachter geboekstaaft staan. Jij had het trouwens al lang gebruikt in je kruistocht tegen de vrije meningsuiting! Waarom zou Vanhecke dan dat woord gebruiken?
Kom kom Eric, eerst je bronnen deftig checken. Het zal wel weer een storm in een glas water geweest zijn.
Wat niet wegneemt dat ik begrijp dat je de discussie op die manier alweer uit de weg gaat door een handig afleidngsmanoeuvre, net zoals je voortdurend doet met je blunder over de partijfinanciëring "met ons belastingsgeld"...
Het valt steeds meer op dat je werkelijk geen argumenten meer over hebt.
Nu, als antwoord op mijn post, kan het tellen:
Vanhecke zal geen verkrachters meer op zijn lijst zetten.
Nu vraag ik je, aangezien je het in de discussie betrekt:
Welke verkrachters?
Opnieuw: de media zou hier zeker op gesprongen zijn, en ik heb er eigenaardig genoeg niks van gehoord,
dus: your turn!
|
ik heb een link gegeven: het stond in de tijd
9,6 % - 16/01/2006
Vlaams Belang brengt strijdgemeenten in kaart
(tijd) - Met het oog op de lokale stembusgang eind dit jaar brengt het Vlaams Belang per provincie de strijdgemeenten in kaart, waar de beste kansen liggen om het cordon sanitaire te doorbreken. Dat liet voorzitter Frank Vanhecke zaterdag w ...
Lees meer