Los bericht bekijken
Oud 14 juli 2003, 16:47   #39
thePiano
Perm. Vertegenwoordiger VN

thePiano's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door luc broes
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Thomas Heynderickx
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mieke 79
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Thomas Heynderickx
the piano. Ik wacht op de dag dat de linksen slimmer zijn als extreem-rechts. Dan kan ik misschien eindelijk overwegen om links te worden.
Als u besluit dat de linksen dommer zijn als extreem-rechts, louter op de postings van thepiano, dan bent u het misschien wel die wat slimmer moet worden.
Ik basseer mij niet alleen daarop. Ik basseer mij ook op tegenbetogingen van het blok of Vlaamse organisaties. Wie begint er te smijten met stenen???
"Het gaat super met politics.be" Volgens AANTAL bezoekers en bijdragen is dat juist, maar ik heb toch bedenkingen.
Scheldpartijen zijn schering en inslag. Veel besprekingen dienen enkel om de tegenpartij in de gordijnen te jagen.
In vergelijking met bv PI-forum of be.politics, is het hier nog redelijk deftig

Citaat:
Daarbij komen de talrijke taalfouten. Ik BASEER mij op: "dommer als" is fout. Juist is "DOMMER DAN" en "EVEN DOM ALS".
Ook fouten ivm dt, d,en t komen zeer veel voor. Zo moeilijk is het echt niet.
Een taalfout tot daar nog aan toe, maar gewoon erbarmelijk Nederlands neerpennen, hoe durven ze't? Een pak posters hier lijken maar te beschikken over weinig meer woordenschat dan de gemiddelde allochtoon die ik ken die net zijn attest bij een cursus Nederlands voor Anderstaligen heeft behaald.

Ik denk dat ze voor de flamingantste onder hen, dringend Hendrik Conscience terug van stal moeten halen, de man die zijn volk leerde lezen .

Wat ik persoonlijk ook betreur is de lamentabele kennis van velen hier van het internet en haar mogelijkheden. En dat dan meer in het bijzonder tot een forum zoals dit. 1 van de belangrijkste redenen waarom ik op dit forum blijf rondhangen is zijn opties.

Bv de mogelijkheid om plaatjes toe te voegen, de verschillende lettertypen en kleuropties, de mogelijkheid om website url's en emailadressen toe te voegen, kortom een knap gamma gadgets wat door weinigen wordt aangewend.