Los bericht bekijken
Oud 18 januari 2006, 15:51   #619
Manuel*
Staatssecretaris

Manuel*'s schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Turkje Bekijk bericht
Wat een ongelooflijke quatsch. Vrij vertaald klinkt dat immers als: "u spitst zich toe op de praktijk, terwijl ik hier blaaskens staan wijs te maken aan de lucht en de wolken". Hebt ge zelf al eens stilgestaan bij wat ge hierboven neerpent? Als de verhouding autochtonen/allochtonen in het personeelsbestand van de VRT irrelevant is, wat is dan wel de uitleg als ik vragen mag om een "cel diversiteit" specifiek belast met het "laten kennis maken van allochtonen met de VRT"? En als gans dat gedoe met de VRT irrelevant is, waarom begint u dan te leuteren over "allochtonen die niet aan de bak kunnen komen door racistische werkgevers"? Stomweg ergens tegenaan gelopen? Een ingeving die u had en per se kwijt moest op eender welk topic van dit forum en dit was het eerste dat u opendeed? Komaan zeg, ge weet goed genoeg dat er geen fout zit in die redenering. Pak anders eens een cursuske "logica" vast voor mijn part.

PS: en ditmaal niet sorry als ik wat "uit de hoogte" klink, want als u zulke nep-antwoorden wenst neer te pennen, zie ik het nut van een serieuze discussie met u niet in.
Natuurlijk is uw redenering fout en u wéét dat ondertussen maar al te goed. U probeert uw gezichtsverlies nu te maskeren achter agressiviteit. Mij niet gelaten.

Manuel* is offline   Met citaat antwoorden