Los bericht bekijken
Oud 14 juli 2003, 19:15   #41
democratsteve
Minister-President

democratsteve's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bluelagune
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pelgrim
Beste Bluelagune,
de meerderheid van de Belgen zijn Bush ook al meer dan beu. En d�*t is een vaststaand feit dat ik dagelijks opnieuw bevestigd zie.

Tja als je de berichtgeving in onze kranten leest kan het ook niet anders. Tijdens de oorlog in Irak werden alle register opgetrokken tegen de Amerikanen, ik heb géén enkel intervieuw gelezen met iemand als een Willy Claes of een Mark Eyskens die wel sympathie hadden voor de acties van de Amerikanen..steevast werd de linkse leeglopers van STOPUSA en de Arabische racisten van de AEL aan het woord gelaten om hun hatelijke propaganda tegen het Westen en Amerika nog maar es in de verf te zetten. Véle leugens en halve waarheden werden er verteld tijdens die bewuste oorlog. Door zo'n klimaat te scheppen creërt men natuurlijk een "Anti-Amerikaanse" houding. U kent toch de macht van de media Pelgrim?? En u kent ongetwijfeld ook de beruchte uitspraak van nazi-Propaganda chef Joseph Goebbels: "Als we de leugen maar lang genoeg herhalen geloven de mensen ze op den duur wel". Ik kan u enkel nog zeggen dat waar ik werk (nml. de haven van Antwerpen) er tijdens die bewuste vrijdag waar de vakbonden hadden opgeroepen om het werk neer te leggen voor 10 min. tegen de oorlog in Irak er maar weinig mensen aan deze oproep beantwoordde. Tja..
Claes is 19 keer verschenen op tv (vtm en vrt). Weet dit namelijk omdat ik hem al lang volg en bijna alles opneem op video van hem. Hoe dikwijls Eyskens op de buis is verschenen weet iki niet, maar ik heb hem toch meerdere malen gezien. Dus waar komt die stelling van jou eigenlijk vandaan? Selectieve blindheid misschien?