Los bericht bekijken
Oud 25 januari 2006, 10:19   #39
Raven
Perm. Vertegenwoordiger VN

Raven's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Freethinker 69 Bekijk bericht
Het enige wat je aantoont is de bedreiging die de islam (of toch hoe hij door sommige geïnterpreteerd word) vormt voor onze Westerse maatschappij.
Het is net het vrij denken dat het verschil maakt, wij zitten niet in die strakke dwangbuis die de islam in de praktijk vaak is en waardoor elke natuurlijke spontaniteit in kiem gesmoord word.
Zonder die dwangbuis van angst, geweld en onderdrukking kan de islam blijkbaar niet overleven.
Dankzij die dwangbuis slaagt de islamitische wereld er niet meer in een noemenswaardige bijdrage te leveren aan de maatschappij, ondanks dat het potentieel wel degelijk aanwezig is.
Als je onze Westerse Maatschappij dan toch zo verfoeit dan bieden wij je de vrijheid om vandaag nog te vertrekken.
We zijn zelfs bereid je ticket naar Teheran éénmalig te vergoeden.
Bedankt voor het aanbod . Maar ik vrees dat ik, en de Islamitische gemeenschap van 2de/3de generatie moslims die hier geboren zijn, ook aanspraak doen op deze gronden, en het als "eigen" beschouwen. Immers, deze gebieden, deze natuur, is exact wat de Hadith voor ons beschrijft als het paradijs. Ik roep dan ook zoveel mogelijk moslims op zich in deze streken te vestigen, en het te behouden voor Islam. Wij zijn jullie wapen tegen het Vlaams Belang, dus ik ben er zeker van te mogen rekenen op je steun hierin.

Geen nood, Islam betekent niet zozeer mijn eigen religieuze redding, maar ook de uwe. De goddeloosheid en vrijdenkerij in deze streken heeft geleid tot een decadente, wanlustige maatschappij zonder moraal of zeden. Eens de chador is nedergedaald op de Vlaamse Vrouwen, en de Moskee ook de Vlaamse kinderen zal opvoeden in Islam, zal je het niet meer als vijandig beschouwen (achteraf)