Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door illwill
Als de energie die de auto verbruikt milieuvriendelijk is...is er dan een probleem?
Indien in de toekomst iedereen enkele zonnepanelen op zijn dak heeft...wat scheelt dat al wel niet kwa milieu? Indien nog meer windmolens gezet worden. Indien woestijnen volgezet worden met zonnepanelen...
Bye bye vuile olie.
|
wel ten eerste woestijnen volzetten met zonnepanelen

wel zo eenvoudig gaat da niet want deze beinvloeden de natuurlijke bioptopen in de woenstijn zelf "ge weet toch dat deze een bioptoop heeft he

"
ten 2de ik ben meer voorstander voor deel van iedere huis met aangepast dak met een zonnepaneel op en zoveel mogelijk aanpassen van onze consumtie-zucht van electriciteit en andere grondstoffen en nee vergeet die geiten wollen sokken das cliche denken.
60 procent vna uw energie in huis dacht ik kan door deftig systeem van zon-energie gevoed worden en zelf als het een wat mnder lichterige dag is zal uw chaufage wel warmen na een klein uurke over de 50 graden.
Nu probleem is kostprijs en vraag van mezelf wat de levenstijd is van zo een installatie.
nu auto's zijn een product van onze verlangens naar luxe oke niks mis mee maar maar we vinden een auto zo vanzelfsprekend dat niemand zich bevraagd of onze manier van omgaan met dit werk-tuig verantwoord is.
ma hey da laaste is gewoon een bevraging...
nu windmolens heb ik geen bezwaar mee mischien moeten ze daar maar op europees niveau een project van ontwikkelen ergens in een of andere uithoek van europa die ideaal is gebruiken voor deze energie opweking...