Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door berre
dit doet wel alles ter zake. wanneer men weet dat een terrorist de informatie heeft over een aanslag en hij wil niets loslaten vind ik dat compleet gerechtvaardigd is dat hij gefolterd wordt indien daardoor de boel kan achterhaalt worden! voor mij is een terrorist die pijn lijd toch juist iets minder waard dan de doden die zullen vallen in de aanslagen. het zijn harde maatregelen, dat zonder twijfel, maar het zijn harde maatregelen tegen harde tegenstanders. het laatste wat gedaan moet worden is ze zacht aanpakken.
het is onmogelijk te zeggen hoeveel aanslagen of grootschalige misdaden de CIA al verijdeld zou hebben, maar ik ben er zeker van dat ze al een hoop nuttig werk verricht hebben.
|
Uw mening doet hier OOK NIET terzake ... U hoeft niet om het onderwerp heen te wandelen en ergens een reden uit uw neus te peuteren om de vluchten te rechtvaardigen
Het feit dat de Europese landen op de hoogte waren van de vluchten maar uit de lucht vielen wanneer het nieuws bekend werd, dat is de kern van de zaak
en nog ...
... vermeende terroristen zijn nog steeds niet met 100% zekerheid een terrorist, het kunnen ook onschuldige burgers zijn die door de Amerikanen in hun wereld-politie-show verkeerdelijk worden geïdentificeerd
... wanneer bekentenissen onder foltering worden vrijgegeven is de bekentenis niets waard ...