Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Shizie
Ik dacht dat Haaretz een linkse krant was...
|
De verkiezingen vond plaats in Palestina en niet in Israël. Daarom zou het gepaster geweest zijn als ik een Arabische bron had gebruikt. De Haaretz is niet
ultra-zionistisch, maar je moet de reacties lezen
Citaat:
PS je wilt natuurlijk dat Hamas de grootste wordt 
|
Het moreel van de bevolking is belangrijk. We weten nog hoe corrupt Arafats Fatah was ...
Citaat:
|
De Israëliërs hebben de Palestijnse leiders vermoord(Omdat de Hamasleden regelmatig raketten afvuurden). Daarbij kwamen er ook veel burgerslachtoffers om. Zoek de gelijkenis: de nazi's maakten ook levensruimte vrij. Israël heeft Libanon binnengevallen. Ze lieten de Christenen duizenden mensen vermoorden. De Bosniërs mogsten van de ss'ers ook Slaven afslachten. De Israëliërs hebben Libanon binnengevallen, houden Palestina, bezet, dreigen Iran, ze hebben kerncentrales in Irak aangevallen, ze werken op de zenuwen van de Turkse nationalisten .. Hoeveel moslims heeft Israël ondertussen vermoord? Hebben die martelaars geen kinderen? Wat gaan die over Israël denken? De moslims zijn van nature zwak, in de zin van: barmhartig,solidair,geloven in adem eva,mozes, rechtvaardig zijn, bidden, ..islam is goed als je gelukkig wil leven, anderszijds is het ook een drugs ... Mij hebben ze kapot gekregen. Als er bij een bomaanslag onschuldige joden omkomen, zou ik niet rouwen. Dat ze maar afbollen!
(Ben ik anti-joods? Ik heb het tot nu toe altijd ontkend, maar ...

)
Ik geloof niet in vrede. Het kan best zijn dat er in Israël veel mensen zijn die oorlog beu zijn. De linkse partijen hebben de nederzettignen gebouwd. De rechtse partijen hebben racistische wetten ingevoerd. Ook al wil 99,99 van de joden vrede , interesseert mij niet veel,hoor. Degene die de macht hebben, zijn allemaal rechts.
Israël krijgt jaarlijks tientallen miljard als GIFT! Niet moeilijk dat ze superieur zijn. De buurlanden van Israël zijn allemaal bedreigd door Israël. Wie verzekert de moslimlanden dat een joodse terrorist geen bom zal gooien op de Arabische bodem? De joodse terroristen hebben goede reputatie. Stel dat Israël op een dag elk Islamitisch land nuket. Ze hebben genoeg materiaal gestolen van Amerika en GB. Stel, op een dag worden de joodse generaals terreur,.. beu. Ze willen de moslims van de kaart vegen. Wat de nazis met hen deden, kunnen ze met de moslims ook doen?
Citaat:
Israel is een mooie reminder hoe nietig en zwak de arabische wereld is 
|
Zeg maar de Islamitische.
Juist, er zijn Arabieren die helemaal niet anti-Israël zijn. Landen als VAE,Egypte, .. hebben hun ziel verkocht voor geld. Ik bedoel de regering natuurlijk 8)
Citaat:
Juist daarom ben ik een supporter van Israel. Ze laten jullie zien wie de baas is en hoe nederig dat jullie zijn 
|
Bedankt. Eindelijk iemand de Israëliërs steunt wegens hun agressie tegen de zwakke Palestijnen. En niet omdat ze ooit onderdrukt,uitgemoord, .. zijn geweest

(ik meen het)
Citaat:
bende schapen 
|
Nice, ik besef het tenminste. Ik vind het ook ongehoord dat er nog Europese landen zijn die Israël te veel steunen. Terwijl dat er in die landen veel moslims wonen. Ze moeten hoe dan ook er iets aan doen. Het liefst zie ik het zonder geweld. Desnoods moeten we geweld gebruiken.
Moeten de joden dood? Ze mogen kiezen: ofwel staan ze aan de kant van de Amerikanen, of aan de kant van de moslimwereld. Ofwel kiezen ze voor geld, ofwel voor veiligheid ..
De Amerikanen doen olie op het vuur door Israël overal en altijd te verdedigen.
Als de moslims geld zouden inzamelen voor Djihad in
Palestina(niet in Europa,Amerika,Australië, ofzo éh), dan zou ik het zelfs steunen. Als ik weet dat ik nuttig zal zijn (geen zeflmoordterroristje,eh), wil ik zelfs meevechten.
Waarom moesten de Joden Palestina verlaten van de Romeinen? Waarom hebben de Christenen de Joden mishandeld? Waarom heeft Hitler Europa niet kunnen veroveren? Hij had Al Amin beloofd om Palestina te 'zuiveren'? Dan waren de joden allemaal in de hemel. Waarom hebben ze niet naar Einstein geluisterd? Waarom zijn er zoveel joden naar Palestina gevlucht en niet naar Ethiopië,Argentinië, .. ?) Btw, de moslims hebben ook slechte dinges gedaan.
Kan best zijn dat er mensen zijn die het zo willen. Een sterke staat dat de Amerikaanse belangen moet dienen in het Midden-Oosten. Weet je wat de aanleiding van de Tweede Wereldoorlog was(officieel)? Moord op een prins. -)