Los bericht bekijken
Oud 26 januari 2006, 01:04   #45
carlgustaaf
Banneling

carlgustaaf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Raven Bekijk bericht
Bedankt voor het aanbod . Maar ik vrees dat ik, en de Islamitische gemeenschap van 2de/3de generatie moslims die hier geboren zijn, ook aanspraak doen op deze gronden, en het als "eigen" beschouwen. Immers, deze gebieden, deze natuur, is exact wat de Hadith voor ons beschrijft als het paradijs. Ik roep dan ook zoveel mogelijk moslims op zich in deze streken te vestigen, en het te behouden voor Islam. Wij zijn jullie wapen tegen het Vlaams Belang, dus ik ben er zeker van te mogen rekenen op je steun hierin.

Geen nood, Islam betekent niet zozeer mijn eigen religieuze redding, maar ook de uwe. De goddeloosheid en vrijdenkerij in deze streken heeft geleid tot een decadente, wanlustige maatschappij zonder moraal of zeden. Eens de chador is nedergedaald op de Vlaamse Vrouwen, en de Moskee ook de Vlaamse kinderen zal opvoeden in Islam, zal je het niet meer als vijandig beschouwen (achteraf)
Er moesten er meer zijn gelijk gij, en ze zouden nog harder en hatelijker moeten schreeuwen, tieren en tekeergaan, nog meer auto's en gebouwen afbranden en van alles vernielen, zodat het westen eindelijk eens wakker word, jullie aanschouwt zoals jullie werkelijk zijn en hardhandig reageert!Heel deze politiko-religieuze volksverhuizing moet gestopt worden , en de beweging moet de andere richting uitgaan.Terug naar Huis.En om er zeker van te zijn dat jullie daar ook blijven, moeten jullie vergezeld worden door soldaten, die in de Magreb gekazerneerd worden.Een terugkeer naar de koloniale tijden in feite.Noodgedwongen, zoals destijds trouwens.Waarom zijn de Fransen Algerië binnengevallen?Om de magrebijnse piraten te stoppen, die heel de Middellandse zee onveilig maakten, en de handel onmogelijk maakten.
Andere taal is met jullie onmogelijk, en ik dank je ervoor dit aan onze mensen duidelijk te maken.Doe maar goed voort, jongen, je bent op de goede weg (back home)8)
carlgustaaf is offline   Met citaat antwoorden