Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Stefanie
 Da's 'n grove, grove leugen! Wie een logopedist nodig heeft, krijgt nog maar de helft terugbetaald. Mensen met chronische vermoeidheid kunnen zogezegd gaan werken en krijgen geen uitkering. Electriciteit, voedsel en water zijn duurder geworden. Wanneer diesel en benzine opslaan, zullen die paarsen de accijnzen NIET verlagen. We zullen dus meer accijnzen betalen op diesel en benzine. Maar ja, ik zie het al. 'n Onnozele zeveraar gelijk gij heeft geen chronische vermoeidheid. Wat zit gij daar mee in? Ik hoor het al, gij zijt alleen maar met uw eigen bezig en de rest kan stikken.
De wachtlijsten voor gehandicapten die verzorging nodig hebben zijn de afgelopen jaren (onder paars-groen en paars) langer geworden. Maar ja, gij zijt blijkbaar niet gehandicapt, wat kan u dat schelen? Ik hoor het al.
|
Die dingen die jij daar opnoemt, vertegenwoordigen een erg nauwe kijk op de zaken. Misschien is het omdat je daar dicht bij betrokken bent. Als het zo is, dan is het niet alleen een erg nauwe kijk, maar ook een egocentrische.
Onder Verh. is de begroting eindelijk in evenwicht gebracht. Al zes jaar moet ik lezen dat dit enkel door one-shots is. Dit is lichtjes belachelijk. Als je dus zes keer een klassieker wint in het wielrennen, ben je een 1-dagsvlieg? Ha ende haha.
We zijn eindelijk verlost van het egoisme van de Belgische werkers die vinden dat zij op hun 55ste de voeten op de zetel kunnen leggen en dat de jeugd hiervoor maar moet betalen.
De economie groeit al jarenlang sneller dan bij de buren.
De wachtlijsten zijn stukken korter dan bij de meeste EU-landen.
De schuldgraad is specatulair gedaald de laatste 6 jaar.
De rotzooi die Sabena was is opgeruimd en nu heeft Belgie een nationale luchtvaartmaatschappij die tenminste winstgevend is.
Discriminaties tov homo's werden weggewerkt, euthanasie (de enige humane oplossing in sommige gevallen) is eindelijk toegelaten.
Brussel werd officieel EU-hoofdstad (onderschat dit niet, dit was niet makkelijk tov de Fransen & Duitsers).
De immigratiecijfers werden specatulair afgeremd.
Dat er bepaalden ontevreden zullen zijn, verwondert mij niks. Aan de andere kant is geen enkele Europeaan zo tevreden met zijn als de Belg (zie DS van enkele maanden terug). Dat bepaalden die mijn belastingsgeld nodig hebben om te overleven, en dan nog zagen en meer willen, wil ik er ook zelfs bijnemen. Zo ben ik, Stefanie: een redelijk toffe peer.