Los bericht bekijken
Oud 26 januari 2006, 16:40   #5
Raven
Perm. Vertegenwoordiger VN

Raven's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bitweiser Bekijk bericht
Zouder er racistische motieven meespelen bij de Politie, of was deze inval te rechtvaardigen...
Een inval om te zoeken naar ........ propaganda. Hoe anti-democratischer kan het nog worden?

Reed men daar weg met wapens en explosieven, dat zou ik begrijpen, maar wegrijden met Qur'ans, Hadith, Islamitische leerboeken... en dat onder de noemer van "extremistische propaganda", vind ik er serieus over.

Wees maar zeker dat veel moslims (zeker in Brussel) in hun gat zullen gebeten zijn met deze actie. Het CIB is niet alleen een moskee, maar hun werk om jongeren van de criminaliteit weg te houden heeft hen erg populair gemaakt, bij moslims van eender welke origine.

Laurette Onkelinx heeft alvast gereageerd. De aanwijzingen voor deze raid was aanzetten tot haat & geweld, buiten-wettelijke huwelijken en mensenhandel.

Wat dat laatste betreft kan ik u alvast geruststellen, het CIB promoot actief België als woonstek in vele moslimlanden, teneinde de Belgische politiek te sterken tegen het Vlaams Belang..... En dan zijn ze hier nog niet content . In ieder geval ,dit mensenhandel noemen is ook weer eens fameuse overroeping.

Laatst gewijzigd door Raven : 26 januari 2006 om 16:41.
Raven is offline   Met citaat antwoorden