Los bericht bekijken
Oud 15 juli 2003, 22:38   #162
Ambetanterik
Provinciaal Statenlid

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Het Vraagteken
Het is niet omdat de rechtbank zich niet bevoegd acht om te oordelen, en de relevante wetten het domein zijn van die rechtbank, dat het racistisch blok niet schuldig is aan de neergelegde klachten. Anders was er een vrijspraak. Nu is er geen uitspraak over de grondzaak, namelijk of het Blok schuldig is aan de klachten. Men verklaarde zich gewoon onbevoegd De motieven van de rechters waarom zij zich onbevoegd zijn, hoeven niet noodzakelijk een geloof in de onschuld van de partij te zijn; zo kunnen ze er bevoorbeeld van overtuigd zijn dat dit een politiek misdrijf is dat bijgevolg voor assisen moet uitgevochten worden, [size=2]het ontbreekt hen aan moed[/size],...

Je maakt er dus bewust (?, toch ook geen VB-advocaat) een soepje van.

Jij past in je kleren, je kleren passen in je valies, maar daarom pas jij niet in je valies.

Geef je nu niet op? Jij bent zoals een kind, blijven strijden gelijk of niet.
Ik ben al Vlaams Blok lid sinds het ontstaan van het Blok, en ik neem het niet dat jij mij racistich blijft noemen. Ik neem je persoonlijke aanvallen NIET, en ik zal je gerust stellen, of een nachtmerrie meer geven, juni 2004 rondden wij de kaap van 1.000.000 kiezers.
Slaapwel vraagteken.

Ambetanterik is offline   Met citaat antwoorden