Los bericht bekijken
Oud 5 februari 2006, 12:44   #5
luc broes
Perm. Vertegenwoordiger VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hans1 Bekijk bericht
Ik ben zeker niet de eerste. Het VBO heeft dat ook al gedaan.
En dan nog: niemand heeft de waarheid in pacht. Ook Vermeiren kan zich vergissen.
Maar ik hoor het al: u duldt geen tegenspraak. Dat typeert nu net de Vlaams-nationalisten.
Hans, Vermeire kan zich natuurlijk vergissen. Maar je sprak van een leugen!
Moet ik nu zeggen: Dat typeert nu net de 'Belgen'? Ik vind dat nogal een kinderachtig verwijt.
De vergelijking van transfers Vl -> W, en van W.->O.Duitsland is niet eenvoudig.
Het totale bedrag, het bedrag dat elke Vlaming geeft, het bedrag dat elke Waal ontvangt enz. Men moet goed weten wat bedoeld wordt.
Ikzelf heb het allemaal niet bestudeerd, maar weet wel dat bv doorgaans zeer concrete gegevens in de ziektezorg wijzen op totaal onaanvaardbare toestanden. Ook het schandaal van de verkeersboetes, de flitspalen en de verdeling van die gelden - en het blijft maar duren- zijn voor mij onbegrijpelijke toestanden.
Ik geloof dus Vermeiren en zijn ploeg.
Iedereen zegt: misbruiken moeten weggewerkt worden, maar het gebeurt niet. Ik ben het beu, het is genoeg geweest. Daarom: splitsing.
En dat kan maar verhinderd worden als er zeer rap zeer veel verandert. Maar de koning zegt aan de Vlamingen (in het Frans dan nog): zwijg en betaal.
luc broes is offline   Met citaat antwoorden