Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door coosie
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel
Citaat:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jan van den Berghe
Citaat:
Dat wordt ook niet gedaan. De BUB stelt voor en laat het aan de kiezer om te beslissen. De flaminganten spreken maar in de naam van WE.
|
Dat deden de Blubberaars weldegelijk, vooral in de maanden die vooraf gingen aan de verkiezingen. Toen stelden ze zelfs onbeschaamd dat een absolute meerderheid van de "Belgen" achter hun standpunten stonden. Na de verkiezingen zijn ze iets voorzichtiger geworden.
Wat of wie is WE?
|
Juist, degenen die ze kenden stonden er veelal achter.
WE= we= wij
|
Jullie stellen dus de 'we' in vraag die op bijna een kwart Vlaams-nationalisten slaat maar niet de 'WE=we=wij' die op jullie zelf en jullie 0,34% sympathisanten slaat?

|
Nee, ik zeg dat het aan de kiezer wordt overgelaten, jullie en wij kunnen maar voorstellen doen. (Hier is wij= BUB)
Maar op dit forum wordt er altijd gesproken van wij de vlamingen die vlaanderen onafhankelijk wensen of een anschluß willen bij nederland , ik zeg : niet alle vlamingen willen dat, en ik ga daar ook geen procenten op plakken want daar is nog nooit een onafhankelijke telling geweest.
|
Een paar van de voorstellen van de 0,34%club:
Citaat:
België unitair! Weg met de gewestregeringen!
Een confederaal België? Nooit!
Vlaanderen onafhankelijk? Nooit!
Voor God, voor Vorst en vaderland!
|
Gedenk o mens dat maar 0,34% achter jullie eisenbundel staan.
Bijna géén Belgen willen dus wat de BUB wil.
|
Ikzelf heb de BUB pas leren kennen een kleine week voor 18 mei (juist op tijd)
Zelfs na de verkiezingen waren er weinigen die de BUB kenden, dus, krijgen we het voordeel van de twijfel (beter: van de onbekendheid)