Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pat
Wordt het onderzoek uiteindelijk ook onder de ene of de andere vorm gepubliceerd, of is het in opdracht van een derde? (lijkt me wel interessant, ook voor Politics.be  ) Worden de resultaten van de verschillende politieke strekkingen met elkaar vergeleken? Indien ja: moeten dan de andere parameters niet zoveel mogelijk gelijk zijn? Ik kan me inbeelden dat leeftijd, geslacht, beroep, sociale klasse toch ook een rol zullen spelen... Zulke onderzoeken zijn uiteraard geen exacte wetenschap, maar toch ...
|
Het onderzoek staat niet in opdracht van een derde. De bedoeling is later het onderzoek gepubliceerd te krijgen in een vaktijdschrift als Cognition and Emotion of - wat fantastisch zou zijn - Journal of Personality and Social Psychology. Ik kan me niet voorstellen dat dit onderzoek ooit in de media zou besproken worden.
De bedoeling is uiteindelijk om groepen van verschillend 'pluimage' met elkaar te vergelijken. Het zou inderdaad goed zijn moesten de zaken die je daar opnoemt gelijk zouden zijn in beide groepen, maar ik denk dat ik niet voldoende deelnemers kan vinden én uitbetalen om hiervoor te zorgen.