Los bericht bekijken
Oud 16 juli 2003, 22:21   #78
Raf
Secretaris-Generaal VN

Raf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ambetanterik
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Alwin
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ambetanterik

Jij blijft loochenen, ik ben een keikop, ga mijn nick nogmaals eer aan doen.
WIE ZIJN DE MEESTE EIGENAARS VAN DIE WONINGEN?

Marokkaanse drugs en andere dealers, Kroatische bende's, Roemeense, etc, ZIJ 'VERHUREN' DIE VERVALLEN KROTTEN AAN ILLEGALEN, zij laten die sukkelaars HUN VUILE KARWEITJES opknappen.
HEEL DEN SEEFHOEK KAN ALLEEN OPGEKUIST WORDEN, DOOR ELK HUIS GRONDIG TE DOORZOEKEN, ONMIDDELIJK ALLE ONGEWENSTE PERSONEN HET LAND UIT TE ZETTEN, EN DE CRIMINELEN DIE ONDERTUSSEN DOOR DIE MAFFE SNEL BELG WET HIER KUNNEN BLIJVEN OPSLUITEN, HUN HUIZEN DIE MET MAFFIA GELD VERKREGEN ZIJN AAN TE SLAGEN, EN DEZE HUIZEN OPKNAPPEN EN TER BESCHIKKING STELLEN VAN 'NORMALE' MENSEN.
Met alle respect maar waar haal je het vandaan dat al die huizen (inderdaad vaak krotten) eigendom zijn van criminelen????

In mijn voormalige job heb ik vele eigenaars proberen achterhalen om hen te vragen hun krot op te knappen. Enkelen waren bereid maar hadden veel problemen met de 'huurders' die er in zaten en waren verwikkeld in een juridische strijd voor hun pand. Maar de meerderheid wilden niets van ons horen, gooiden de telefoon neer of dreigden. En ik kan u verzekeren dat ik slechts één (1) afrikaanse eigenaar ben tegen gekomen (de man is intussen doodgeschoten bij een afrekening) die echt lastig deed. De rest waren rasechte Belgen (sorry, Vlamingen).

70 tot 80 % is in handen van vreemden, met of zonder belse nationaliteit
Ben je dat persoonlijk deur aan deur gaan vragen? Of heeft je kleine "statistiek" ook een wetenschappelijke onderbouwing?
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme"
Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging."

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door duveltje382 Bekijk bericht
Als daar ne knappe gast zit mss,lieft met een strak kontje ......
De langverwachte outing van duveltje382
Raf is offline   Met citaat antwoorden