Discussie: Absurd
Los bericht bekijken
Oud 8 februari 2006, 16:21   #23
C uit W
Perm. Vertegenwoordiger VN

C uit W's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jonas Elossov Bekijk bericht
Het enige probleem met de islam is dat het een godsdienst is, niets minder of meer...
fout, de problemen die we hebben met de islam hebben we niet met andere godsdiensten.
De islam is een fundamentalistische, agressieve en imperialistische ideologie die geen kritiek dult.
Citaat:
Het feit dat ze met het westen onverzoenbaar is is helemaal geen probleem. Ik ijver namelijk zelf voor de vernietiging van het Westen, in zovere dat het vereenzelvigd wordt met het kapitalisme.

Citaat:
Pelgrim heeft inderdaad het probleem dat hij niet materialistisch denkt, dat hij een burgerlijke denkwijze hanteert. (Niemand is daar hier natuurlijk volledig vrij van, maar er zijn grenzen). Mij interesseert helemaal de inhoud van die cartoons niet, en het de liberale heiligdommen interesseren mij evenmin; waar het mij om gaat is de belangen van het wereldwijde proletariaat. En de provocatie van die cartoons zaait verdeeldheid.
Manman
Citaat:
Niets is absoluut, en kortzichtig denken zal de zaken helemaal niet eenvoudiger maken; het is zelfs sectair.
Uw zevergehalte is absoluut.