Los bericht bekijken
Oud 8 februari 2006, 17:20   #9
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pietje Bekijk bericht
Ik zie wel het verband niet tussen het bespotten van een religie (welke het ook moge zijn) en het bespotten van een plaatsgevonden moordpartij (zeg maar genocide) waarbij miljoenen doden vielen.
Inderdaad Pietje. Om humor te voelen moet je minstens samen de onderliggende gedachtengangen kunnen volgen.

Blijkbaar is humor in de islam als 1400 jaar verboden (sinds mohammed meerdere spotdichters kopje-af liet doen) dus begrijpen die mensen het leuke aan humor minder of niet.

Als je die AEL cartoons bekijkt: waar haalden ze het uit om Hitler met Anne Frank in bed te duwen? Een betere persiflage van Mohammed met Aisha kan je niet vinden!!! Maar nee, net dié gedachtengang vergeten ze, en volgens hun UITLEG (want die blijken ze dus nodig te hebben, byebye humor) was het een verwijzing naar DUTROUX???? hallo? dutroux met kinderen in bed, ja ok Ali, en dan?? waar zit de humor? waarom zou ik dutroux moeten vergelijken met Der Fuhrer? Denk je dat ik Dutroux als profeet zie lieverdje? maar jongen toch! allez opnieuw met je tekeningetje.....

Humor is de sublieme vorm van onuitgesproken communicatie!
AEL laat zien dat ze echt niet mee zijn.

Maandag op Ned.3 was er echter een nieuwe Nederlandse cabaretier aan het werk (spijtig niet helemaal kunnen zien, vermits Morgen Beter begon), AAN TE RADEN!!!

FF zoeken... kan zijn naam niet onthouden, maar... geloof me. HE's GOOD!

Gevonden! ONTHOUDEN: [SIZE=7]Najib Amhali[/SIZE]
Betere nederlandstalige cabaretier van het ogenblik.

zie http://variatee.vara.nl/variatee/pla...k&filmID=56963

Zoek rechts de fragmenten van najib, maar vergeet vooral niet: "veni vidi vici" -) stukje DJ! niet te doen!
Veel plezier!

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o

Laatst gewijzigd door circe : 8 februari 2006 om 17:21.
circe is offline