Los bericht bekijken
Oud 8 februari 2006, 18:35   #22
carlgustaaf
Banneling

carlgustaaf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Supe®Staaf Bekijk bericht
[SIZE=-1]Dit lijkt mij alvast een beschaafdere tegenzet vanwege de moslims dan de initiële repliek met geweld.
Mogen de Westerse cartoonisten deelnemen, of vliegen ze bij Siegfried Verbeek in de doos?
Ik ben uiteraard akkoord dat cartoonisten vrij mogen godsdiensten bespotten, maar zijn onze autoriteiten hierin konsekwent en laten ze toe dat hun eigen heilige holocaust-huisje ingestampt wordt?
[/SIZE]
Ik vind dat iedereen zich maar eens moet laten gaan, dat we zien wat die moslims onder humor begrijpen.Alles en iedereen mag eraan geloven, dat ze alles maar eens onder de korrel nemen.Er is geen beter manier om te weten wat er in iemands hoofd gaande is, als weten met wat hij lacht.En zelfs als wij hier zeggen dat moslims geen gevoel voor humor hebben, denk ik niet dat dat helemaal waar is, wel dat ze een ANDER gevoel voor humor hebben.Gelachen word er op de hele aardbol, maar niet om dezelfde zaken ...Ik ben echt eens nieuwsgierig.Allee, moslim-artiesten, aan uw potloden en penselen, de wereld wacht...
carlgustaaf is offline