Los bericht bekijken
Oud 8 februari 2006, 20:24   #43

Karma's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door King of beggars and fleas Bekijk bericht
desiderius ik blijf er toch bij dat je er aangaande het beheer van de natuurlijke hulpbronnen ouderwetste en enigszins fascistoide ideeen op na houdt. Wat mij vooral stoort is dat je het maar normaal vind dat die gemonopoliseerd mogen worden, hoewel ik veel van je andere postings anders wel kan smaken.

[SIZE=4]en sorry karma mss interesseerde het je niet[/SIZE] - dat is natuurlijk je volste recht maar die klassediscussie was mijns inziens biezonder fundamenteel - waar het over gaat dat is dat er mensen zijn die graag sinterklaas spelen met datgene wat gewoon van nature van iedereen is. En voor de armen hangt het er dan vanaf of ze deze sinterklazen tegen komen of niet en hen kunnen bejegenen of niet en of ze kansen krijgen of niet.

hoe dan ook pik ik het niet om door iemand die zelf beweerd zijn inkomsten uit kapitaal te halen als luiaard te worden versleten omdat ik stempel - in dat geval zou ik een slecht woordvoerder zijn van een emancipatosrische armenbeweging.
GEEN TIJD EN GEEN GOESTE IS NIET HETZELFDE ALS GEEN INTERESSE. Als ik 's avonds, meestal al vrij laat het forum bezoek en er staan veertig postings méér dan de dag voordien op een draad die ik volgde, dan steek ik me soms inderdaad op de moeite om de draad verder op te nemen. Overdag geen tijd, 's avonds geen goeste.
Karma is offline   Met citaat antwoorden