Los bericht bekijken
Oud 8 februari 2006, 22:00   #1
predator
Parlementslid

predator's schermafbeelding

Standaard Jamal, een imam : moslim cartoonist op de VTM !

De leugenaar wordt ontmaskerd !

Gisteren was er het programma Recht op antwoord (of zoiets) op de commerciële zender.

Een van de "medespelers" was de heer Jamal Mafthoui, imam bij de gratie van Allah !

Tiens, maar dat is een van mijn kennissen en waarlijk : een "vriendelijk" man.

Oh, wat heb ik hem die cartoons horen afkeuren ...
Oh, heb ik hem niet horen vertellen dat die cartoons de ... euh ... vriendelijke relatie tussen de ... euh ... rassen (verdomme toch) in vraag stellen !

Kortom, de Jamal - normaal is zijn nederlands veel vlotter - vond die cartoons schandalig !

Nu wil het toch lukken zeker dat die "heilige man" jarenlang collega is geweest van mijn vrouw in de rijksschool met de naam ... Ik zal die naam (voorlopig) maar niet noemen, maar de oudste dochter van ons forumlid1Handclapping geeft er ook les.

De Jamal - nooit zijn famielienaam gebruiken, de aandachtige lezer begrijpt wel waarom - was er leraar godsdienst; islamitische godsdienst natuurlijk. Tijdens zijn lessen maakte de Jamal gebruik van plaatjes, ofte "in beter nederlands : cartoons !".

Op deze cartoons stond o.a. de afbeelding van een pint bier, een varken, een hond, een priester, ... en zijn leerlingen, van de lagere school, een concentratieschool in wording, moesten dan met groene stift die afbeeldingen aanduiden, en nu komt het verdomme :

- [SIZE=3]die de Belgen [SIZE=4]slechte[/SIZE][SIZE=3] mensen maakten ![/SIZE][/SIZE]

[SIZE=3]Zo iets [SIZE=2]nodigt men uit om het moslimstandunt te verdedigen.[/SIZE][/SIZE]

Zo iets is imam en wordt door de [SIZE=3]slechte[/SIZE] belgen betaald. Ja watte.

Mocht iemand mij, een blokker, niet geloven dan kan je het gaan vragen in de lagere school verbonden aan het Koninklijk Atheneum van Hoboken en de naam van de lagere school is De Schakel.

Verontwaardigde Groeten.