Los bericht bekijken
Oud 16 juli 2003, 23:08   #40
Patriot!
Secretaris-Generaal VN

Patriot!'s schermafbeelding

Stuur een bericht via ICQ naar Patriot! Stuur een bericht via MSN naar Patriot!
Standaard

We werken eraan, Rik.

Ik geef toe dat we voor de verkiezingen een beetje zwak stonden, en ik herinner me dat we de avond voor de verkiezingen gokten over de uitslag... we kwamen tot de conclusie dat duizend stemmen een goed begin zou zijn... het werden er uiteindelijk TIENDUIZEND.
Na de verkiezingen hebben we 40 dagen gehad waarop we eerst en vooral uitrustten (we hebben WEL campagne gevoerd, maar vooral in Brussel, Antwerpen en Leuven, en inderdaad kleinschalig wegens toen nog te weinig geld en militanten) en daarna iedereen contacteerden.
Kennelijk had 18 mei ons wel naambekendheid opgeleverd, 19 mei en de dagen erna heb ik helemaal besteed aan het contacteren van de vele nieuwe leden...
Op 28 juni was er dan onze nationale vergadering, waarin bleek dat de nieuwe raad van bestuur inderdaad als een hecht team kon samenwerken.
Na de vergadering klonken we op de overwinning van 18 mei, want zeg nu zelf, had U 10.000 stemmen voor ons verwacht?!
Ondertussen hebben we een zeer solide basis van zo'n 400 basismilitanten, en een heel netwerk van sympathisanten (onder andere bij Bplus, Pro Belgica,...)
Elke provinciale sectie zal in de komende weken een provinciale vergadering organiseren, die van Antwerpen is al achter de rug, en die van Limburg is binnen twee weken.
Op maandag 21 juli hebben we wederom een grote actie gepland, waarbij vele nieuwe leden de weg naar de Belgische Unie zullen vinden.
De fossielen van de BEB zijn voor altijd gedumpt, en de BUB staart onbevreesd de toekomst aan.
Inderdaad, de BUB blaakt van zelfvertrouwen. Als de provinciale vergaderingen van juli en augustus achter de rug zijn, zullen we een Nationaal Congres organiseren. Ook de BUB Jongeren zullen dat doen.
U ziet, mijn beste Rik, zo slecht georganiseerd zijn we nog niet.
Patriot! is offline   Met citaat antwoorden