iemand heeft ooit eens gezegt de pen is scherper dan het zwaard.dit is het bewijs enkele pentekeningen zetten de wereld op zijn kop.wat is de reden van dit en wie wint hierbij .de denen zij hebben het westen laten zien dat samen leven met sommige culturen nooit zal lukken en europa zijn asielbeleid moet herzien.de moslims zij zoeken uit of de westerse moslims nog aan hun kant staan en niet te veel verwesteren zodat als er wat gebeurt in geval van oorlog zij nog hun kant kiezen.nu even wat ik denk van de rellen.het begon 6maand geleden plaats denemarken (een land dat niet op de noord-of zuidpool of in de woestijn ligt)iederhuisgezin heeft er wel telefoon ,computer of gsm met fottotoestel .met het verschijnen van de cartoons zullen zeker moslims gekrenkt en kwaad zijn geweest.maar niemand heeft de comunicatiemiddelen gebruikt om hun woede kenbaar te maken in de hele wereld.6maand later toeval of niet staat in een dagblad op de zelfde pagina de uitleg over rellen over de cartoons ook te lezen dat amerika een inval op iran niet uitsluit toeval...nu de betoging in brussel hier weten ze wel hoe ze de gsm moeten gebruiken een berichtje en4000 jongeren staan paraat.ik wil deze meestal werkelozen jongeren die zoals zij zelf altijd zeggen wij schoppen boel want wij hebben een ander kleurtje en krijgen geen werk.dus bij deze ik geef een euro voor 2berichtjes trommel die 4000jongeren opnieuw op en ga met dezelfde vurigheid en felheid betogen wedden dat de ministers werk vinden voor u.ik zou u als werkende oudere heel dankbaar zijn want wij moeten werken tot wij dood neervallen
Laatst gewijzigd door exposure : 9 februari 2006 om 18:08.
|