Los bericht bekijken
Oud 9 februari 2006, 21:54   #75
illwill
Secretaris-Generaal VN

illwill's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Lex Blanca Bekijk bericht
DebielWill toch...het straffe is eh pet,dat ik zoals je kan nalezen helemaal niet "reageerde" op jouw post(s)!

Het leek me idd nuttig om na jouw onzin weer over te schakelen naar waar MadDogs het met Parci over had..en ik stelde Parci dan ook een vraag om op die manier trachten terug te komen waar ze waren gebleven...

Na 6500 posts van jou heeft nog steeds niemand wat positiefs over je op te merken...anti-VS propaganda zeker?
En ik mag enkel reageren op jou posts indien die aan mij gericht zijn? Is dat een nieuwe forum regel misschien?

En wie ben jij dan wel niet? Zijn zij volgens jou niet oud of dom genoeg om zelf te beslissen om te reageren op wie zij willen?

Ik ben niet hier om positieve posts over mij op dit forum te krijgen. Ik ben niet hier om te slijmen of fictieve vriendjes te maken op het internet. Ik zeg mijn ding en reageer hoe en zoveel ik wil zoals iedereen. Indien dat niet in jou kraampje past of het is niet de mening van die van wie dan ook laat mij koud. Maar goed dat er nog mensen als mij zijn, tzou anders maar een saai forum worden, een hoop randdebielen als jij die het met elkaar eens zijn en zichzelf zitten af te rukken wanneer iemand iets positiefs over een ander weet te verzinnen. 8)
illwill is offline   Met citaat antwoorden