Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door luc broes
Je mag alles aannemen. Maar feit is dat de Franstalige vleugel 14 miljoen schulden maakte en de Vlaamse goede dienst levert zonder schulden.
Waarom moeten 'progressieve' 'Belgen' zo dikwijls beweren dat de zon niet schijnt?
|
Mak je vooral niet druk over een luizige 14 miljoen. Ik hoorde juist op de radio dat de Waalse regering steun vraagt aan de Federale regering voor de verplichte verbeteringen van Francorchamps omdat 'dit nu eenmaal een Belgische zaak is en Belgische uitstraling heeft'. Als ik me goed herinner waren het juist de Walen die de tabaksreclamewet wilden regionaliseren i.v.m. Francorchamps 'omdat Francorchamps een Waalse zaak was en de Vlamingen zich niet moesten bemoeien met Waalse belangen'.
Overigens werd er tijdens het nieuws vol trots bij verkondigd dat het nieuwe contract met Ecclestone nu WEL gelezen was. Knap he, van die Walen. Nu mag Vlaanderen via de Federale regering voor een goed deel gaan opdraaien voor iets dat een Waalse zaak is waar Vlamingen zich niet mee moeten bemoeien.