Los bericht bekijken
Oud 9 februari 2006, 22:29   #235
C uit W
Perm. Vertegenwoordiger VN

C uit W's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Steben Bekijk bericht
Man,man,man.
12 paginas door de strot gekregen. Miljaar wat een proza!

Gaat het hier nog over Bourgeois en de koning, of gaat het hier weer een Inter-vlaams-nationalistisch derby worden zoals we dat al meer dan tien jaar kennen? Hoog tijd voor een derde Vl-nat. partij , maar dat zou een te grote overwinning zijn voor de belgicisten...

Die discussie over koningsbezoeken en eedafleggingen,... pffff.... dat is toch naast de kwestie? Ofwel ga je principieel akkoord met het ministerschap, ofwel breek je de regeringsdeelname af. Nu is het toevallig Geert Bourgeois, morgen De Wever enz... Ministerschap brengt altijd details mee zoals afspraken, compromissen, konigsvlijerijen, ...
Ik begrijp die traditionele houding vanuit Vlaams-nationalistische hoek wel, maar zelf heb ik die oppositie-tot-de-dood-mentaliteit niet. Excuses voor het woordgebruik, maar ik wil niet sterven in België, maar in Vlaanderen. Als ik 80 jaar zou worden (ik rook niet en eet veel groensels, de kans is groot) heb ik nog 55 jaar...

Ik vind het onbelangrijk of de N-VA binnen 10 jaar nog bestaat of niet, zolang het doel bereikt is of er nog steeds een alternatief bestaat.
Ik ben een zeveraar als ik bij de internationale machthebbers wil raken, en jij vindt het goed dat bourgois wel de BELGISCHE machthebber opvrijt?
Manman.
http://forum.politics.be/showthread.php?t=42987&page=2 Of begin daar wat met uzelf te discussiëren

Laatst gewijzigd door C uit W : 9 februari 2006 om 22:39.
C uit W is offline   Met citaat antwoorden