Los bericht bekijken
Oud 10 februari 2006, 01:50   #9
Jazeker
Secretaris-Generaal VN

Jazeker's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar Jazeker
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knipp Bekijk bericht
Na het njet van groen, het vertrek van coveliers uit de vld en het nakend vertek van de roodste elementen uit de sp.a, staat niets een kartel sp.a - vld in de weg.
WHAAAAAAAAAAAHAHAHAHA

(sorry... traantje wegpinken)

Nou... ik zie het wel gebeuren dat er traagjesaan mensen overdruppelen tussen die twee partijen die op elkaar zijn gaan lijken, hoor. Maar de SP.a is qua postjes op alle regionen gewoon te machtig om dat te doen. Als het al gebeurt, dan zie ik dat enkel gebeuren als Vlaanderen onafhankelijk is en de SP.a van haar PS machtsbasis is afgesneden (een wanhoopsdaad van de handpop als de hand weg is, zeg maar). Trouwens... zou iemand er ideologisch een traan om laten in dat scenario ? De SP.a is al lang niet meer de stem van het volk. het zijn champagne slurpende kaviaarvreters geworden. Het doet gewoon pijn aan de ogen als je hen voor de camera ineens een democratisch pintje ziet heffen. Ik denk dat momenteel heel wat SP.a adepten gaan wegvluchten naar het echte rode nieuwtje, tot ook dat zich laat aanschuiven aan de feestdis. Daarna gaan ze naar het VB. Lijkt me logische zaak.

Nu van het VB nog horen of ze economisch iets meer hebben te zeggen dan 'het gaat allemaal beter als Vlaanderen onafhankelijk is'.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Flanelcondoom Bekijk bericht
*KNIP* Deze opmerking lijkt mij persoonlijk en onnodig grievend.
Nelle Pastorale Nelle Jazeker Nelle

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Duupje Bekijk bericht
Jep, heil Jazeker.

Laatst gewijzigd door Jazeker : 10 februari 2006 om 01:51.
Jazeker is offline   Met citaat antwoorden