Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Turkje
Om het met de woorden van Pim Fortuyn te zeggen: "Het zijn ONZE allochtonen !". Ze hebben evenveel recht op een mening als jij en ik.
|
Iedereen heeft het recht om zijn mening te uiten maar...
- moslims moeten niet proberen hun waarden op te dringen in een niet-moslimland, zoals hun zienswijze tov vrouwen, homo's, scheiding kerk-staat, kledij westerse vrouwen enz. Indien ze dat niet aankunnen horen ze hier niet thuis.
- wij westerlingen moeten in de moslimlanden ook geen praatjes gaan verkopen en onze zienswijze ivm wat ik hierboven vermelde in het openbaar bespreken en tonen... of "je zit in de bak"
- wat vooral niet kan is de manier waarop ze gaan dreigen en de straten oplopen, vlaggen verbranden, ambassades in brand steken enz. Laat ze klacht indienen bij de rechtbank en op een "democratische" manier proberen hun gelijk te halen
- lieden die bekend staan voor aanslagen, moorden, ontvoeringen + nek oversnijden, vrouwen stenigen enz enz moeten hier niet komen vertellen wat kan en niet kan, hoe dan ook.
... en ja, ze zijn niet allemaal zo. Ik weet het. De reacties zijn bedoeld voor "diegenen die het schoentje past", verdere steeds maar herhaalde komedie daarover hoeft niet.