Los bericht bekijken
Oud 12 februari 2006, 00:27   #14
MadDog
Burger

MadDog's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door pinbag Bekijk bericht
geloof me de ocmw kan meestal veeel gemakelijker afbetalingen verkrijgen
ik persoonelijk ik vind het in strijd met de stelling dat iedereen gelijke rechten heeft maar feit is dat ocmw's sneller zoiets verkrijgen.

wat ik persoonelijk degoutant vind.

verder heb ik al gemerkt dat waneer je niet in de ocmw zit.

Een bedrijf of deurwaarder of weet ik veel u veel sneller in de luren legt met het gevolg dat ge zonder het te weten of te beseffen een factuur dubbele betaald of noem maar op.

Nu met uw vraag:

Ik hoop dat ge kinderen ten laste hebt en alleenstaande zijt omdat ge dan de maximum uitkering trekt maar ik raad toch aan om een stom part-time jobke te overwegen alleen maar om van dat psychologich drukend gezeur van de vdab af te geraken en dan zwijg ik over de politiek tegenover werklozen...

of als ge kunt studeren iets opbouwend constructief doen als het in uw mogelijkheid ligt.

verder heb ik geen idee maar tzal geen aangename tijd zijn.

En geloof me werkloos zijn en met een minimum dopje thuis zitten en geen werk vinden enzo da was denk ik de donkerste periode van mijn leven.

er staat veel geloof me in mijn zinnen hmmm .
Ik heb ongeveer de moeilijkste opleiding gevolgd aan de univ die er maar te volgen is, ingenieur, maar heb de pech gehad 2 jaar na mijn afstuderen zwaar ziek te worden, gedurende verschillende jaren.

Nu kerngezond en ijzersterk, maar vandaag op mijn 28 ste afgeschreven, in mijn gezicht gezegd door verschillende potentiële werkgevers.
MadDog is offline   Met citaat antwoorden