Los bericht bekijken
Oud 12 februari 2006, 12:16   #1608
duncan
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door cookie@vws Bekijk bericht
Inderdaad omdat vaak de sociale status en de financiën er niet op vooruit gaan.... Kwestie is niet dat het stempelgeld te hoog is, kwestie is dat de lonen te laag zijn. Dan heb ik het hier wel over de onderwaardering van de gewone arbeider he.

Volledig akkoord de lonen zijn TE laag .

Uurlonen van 5euro per uur als zijnde ENIGE inkomen bestaat al en deed ik +- 6 jaar voorhéén met pwa systeem waar VROUWEN meer rechten hebben en mannen niet .

ONDER BETALING en uitbuiting bestaat overal vooral in groot steden zoals Antwerpen .

Vrouwen bijvoorbeeld hebben geen hoog loon in sommige sectoren maar worden onder gewaardeerd zoals ik persoonlijk DAT is bemerkbaar als men huis personeel aankijkt als zijnde niet hygiënisch maar een arme stinkende man/vrouw met 2 lagen parfum van de balkan is dan weer wel hygiënisch verantwoord .

HOGE lonen en mensen met HOOG aankijken mogen van mij 50 % van hun loon afstaan voor MEDEburgers & SOCIAAL europa .

Americaanse massa produkties lijken in € even belangrijk te zijn ...belangrijker dan BASIS en belangrijker dan GRONDWET .

Triestig landje dat corrupt handelt met ambtenarij en andere gezeverde corupten .

* " 1 " werkdag diensten cheques ( of PWA ) = MAXIMUM 20 euro den dop 23 euro en DAN kun je AMPER huur en eten betalen ze moesten mensen ontslaan bij die vakbonden .

Laatst gewijzigd door duncan : 12 februari 2006 om 12:18.
duncan is offline   Met citaat antwoorden