Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door CHIPIE
Cookie zal niet weten hoeveel zelfs een minimumloon effectief aan de werkgever kost...  en denken dat loonkosten niet belangrijk zijn voor een bedrijf...
Men weigert/vergeet steeds zich te fixeren op de (slechte) werking van onze openbare diensten (soms werken de diensten zelfs helemaal niet  )...
Uw opmerking ivm de financiering van het stempelgeld is zeer terecht...
Cookie heeft schijnbaar ook geen problemen met het feit dat de werkloosheidsuitkeringen uitbetaald worden door de vakbonden, niettegenstaande ons land, volgens studies, 30% meer ambtenaren heeft dan het Europees gemiddelde (dat op zich al veel te hoog ligt). Als onze ambtenaren zouden zorgen voor de uitkeringen, dan zouden veel ambtenaren toch iets nuttigs kunnen doen...
Maar neen, het feit dat de vakbonden door hun linkse politieke vrienden zomaar cadeaus toegeworpen krijgen, dat vinden ze maar normaal... 
|
Cookie had daar wel een probleem mee toen Cookie werkloos was. Cookie ging daarom naar de hulpkas omdat Cookie ontdekt had dat die zelfs SNELLER werkte dan les syndicats. In verband met die loonkost ben ik me maar al te goed bewust hoeveel IK VERLIES (ik dacht dat ik werkte voor mijn geld, vrijgevige winstnemers zijn trouwens erg karig om niet te zeggen onbestaand), maar IK VERLIES nog steeds evenveel als vroeger, dus daar wringt het schoentje niet.