volgens mij leidt de getramatiseerde arme aan een verneukt zelfbeeld - dit zelfbeeld heeft men niet van zichzelf maar werd gedurende jaren door de buitenwerled aangepraat - je voldoet niet zus en nie zo aan het verwachtingspatroon dat de maatschappij oplegd.
Bij de link en het netwerk kennen ze maar één uitgangspunt en dat is assimilatie
om hgelukkig te zijn moet je netjes leren praten
je moet ook met je kinderen naar six flags kunnen gaan
je moet ook kunnen assimileren aan de verderfelijke consumptiecultuur
middeklassers die slaaf zijn aan het materiislisme van de maatschappij denken dat armen alleen hierdoor gelukkig kunnen worden
ze denken dat de armen ongelukkig zijn omdat ze zogezegd "niet mee kunnen"
en ze willen dus alles doen om te zorgen dat de armen wel mee kunnen.
in werkelijkheid is het niet het feit dat de armen zich geen auto kunnnen permiteren bvb dat ze ongelukkig maakt maar wel de illusie die de armen langs alle kanten wordt aangepraat als zou je een auto nodig hebben om gelukkig te zin , om volwaardig te zijn dat de armen ongelukkig maakt
de link probeert ervoor te zorgen dat armen zich ook een auto kunnen permiteren, dat ze ook naar six flags kunnnen gaan enz
het vws zal als selfempowerementbeweging de armen echter van al deze illusies trachten afhelpen en hen leren dat je zonder auto even gelukkig kan zijn of zelfs nog gelukkiger. Dat doet het vws niet vanuit een paternalistische hoogte maar door zelf het goede vb te geven ahw - want de armen vh vws zijn gelukkig - en toch hebben ze geen auto, en kunnen ze niet naar sixflags.
Dit werkt aanstekelijk voor andere armen
Geldverslaafden andersarmen zoals van de link en het netwerk kunnnen dit vanuit hun geldverslaafde hoedanigheid natuurlijk nooit overbrengen - zelfs al zouden ze dit willen.
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah.
Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 12 februari 2006 om 12:49.
|