Los bericht bekijken
Oud 12 februari 2006, 12:54   #66
duncan
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door slegie Bekijk bericht
ok, ik begrijp u standpunt.

professoren en geleerden zien ondanks hun kennis soms de simpelste oplossingen niet.
Daarom dat kennis toegankelijk moet zijn voor iedereen.
want soms ziet de zogezegde lomperik meer dan de alwetende omdat we soms de antwoorden te ver zoeken terwijl ze simpel voor onze neus staan.

En geleerden en vooral archeologen maken maar al te dikwijls deze fout en met hun foute interpretaties en veronderstelling word uiteindelijk een heel foutief beeld gecreeërd en worden dan als waarheid aangenomen en dan is het moeilijk om met andere theoriëen deze leugen de wereld uit te helpen.
zoals u het hier al merkt komen er veel met hun arrogante houding eventjes hun mening zeggen in de vorm van sarcastische reacties.
Ze zouden beter dit onderwerp eens eventje nalezen eer ze reageren dan moest ik tenminste niet 1000 keer hetzelfde zeggen

tot slot wil ik zeggen dat ik het jammer vind dat u niet wilt zeggen welke jou mening is en welke kennis je bezit.
misschien is het ongrijpbaar voor mij, maar ik zou zeggen laat mij daar over oordelen maar nogmaals u moet zelf weten of u kennis en meningen wilt delen.

ikzelf heb tal van boeken over egypte en de maya's en over de theorie van een oude en hogere beschaving voor de egyptenaren.
natuurlijk wijkt mijn interesse dan ook uit naar de astronomie en geologie (en biologie/natuurbeheer maar dit is hier niet echt van toepassing)die nauwe banden hebben met dit onderwerp.
voro de rest heb ik nog een grote interesse voor WO 1 en een stuk voor WO 2 maar dit is een heel ander onderwerp.
onderwerpen die ik in mindere maten ken ivm deze materie zijn wiskunde, taalonderzoeken,fysica en chemie.

Even cognitief recapituleren...mijn mening gaf ik reeds en men kennis deel ik mede maar ...alles kan zelfs mag ik meedelen met mijn medemensen .

En ja ik vindt dat ook jammerlijk maar ja gratis werk ik niet hé ik bvb verschillende numerologische systemen om dingen te voorspellen zelfs op gebied van 1 persoonlijke levensloop (karma) .

Van al die numerologische systemen vormde ik 1 systeem; onder deze gekende systemen zit bvb Arabische / Egyptsiche numerologische methodes onder meer

Mits mijn maatschapij me als niet sociaal aanschrijft ; mits de nieuwe HUISman die zich bezig houdt mé luiertjes en poetsen toch omschreven wordt of ZELFS NIET voldoende gewaardeerd begrepen wordt in deze maatschapij zou het dan ook dom zijn om men kennis in zijn volledigheid te openbaren .

Wat ik wel kan meedelen is dat inderdaad men een groot gebrek kent in zake logica en sociaal bewust zijn ; ook kan ik meedelen dat je iddd gelijk hebt als je schreef dat wetenschap niet kijkt wat er voor hun neusje ligt

Verfijnde uranium en plutonium werden gevonden in de meest oude grotten in America ergens waar wetenschap GEEN verklaring voor kende .

Een imense aard verschuiving helpt DEELS maar in de moderne psychologie in zake regressies ontdekte men ook dat de mens reeds 10.000 vchr kon zweven in hoog technologische tuigen; men weet nu ook al bvb dat 10.000 v chr wij mensen reeds taal en schrift kenden die ook hoog technologisch ZOU zijn .

Mijn bronnen rijken verder dan 1 of ander boekje ; mensen die overgaan blijven soms eeuwen aards gebonden verder leven in deze aardbol ...handig om snel iets bij te leren of te begrijpen :-p zekers als het nadien wetenschappelijk ondergrond wordt en deze geleerde mensen krediet opnemen en er veeeeeel centjes on verdienen .

* wijs-heid is het zijn van 1 uniek wezen dat interaktief andere wezens nodig heeft voor zijn wijs zijn te mogen delen .
duncan is offline   Met citaat antwoorden