Los bericht bekijken
Oud 12 februari 2006, 14:38   #1618
duncan
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door cookie@vws Bekijk bericht
Ik kan minder doen met hetzelfde netto.... er wordt toch evenveel van afgehouden als vroeger..... ik kan nog steeds mijn eigen rekening beter maken dan anderen dunkt me..... conclusie, het leven is duurder geworden,loon is ontoereikend geworden. Probeer dat maar eens te ondermijnen.

me 2 ( volledig akkoord) ik kon vroeger leven nu ni dus ja ni moeilijk dat er onrust is overal en we zen ni alléén .

Jammer dat politiek en media dit niet inzien - verrotte politiekers zeiden vroeger nog op tv fleske water kost even veel in bfrank dan in euro jaja ze mogen ze kussen is NIET waar !

water kost meer dan voordien,gas ; olie ...enz ook en het kleine sommetje dat men kreeg als compensatie dat LEEF loon heet is ONVOLDOENDE anders zou men die niet opvoeren .

Terug naar pap school moeten die nep sociaal politiekers die ons land trachten te besturen .

Ik zit bij geen enkel politiek partij sociaal bedrijf ( tenzij een soort van interim mé sticker beste werk gever 2006 ) brrr ik heb nen hekel aan die leugenachtige wijven en venten jakkes .

* Het leven is WEL duurder dan ten tijde met den belg. frank vraag maar eens aan de gewone man op straat NIET aan afgevaardigde of partijen of academici of universitairen ...mensen mé A1 nee nee gewone man op straat eens mé praten en ze zullen u net hetzelfde zeggen ...leven is DUURDER.
duncan is offline   Met citaat antwoorden