tja het opzettelijk toevoegen van spek is niet zo tof he duveltje
moest het er nu per ongeluk inzitten tot daaraan toe maar opzettelijk
dan gaat het niet over het uitdelen van soep maar wil men de daklozen gebruiken om politiek redenen. ( waarbij ik wel toegeef dat de andere partijen op dat vlak geen haar beter zijn hoor )
bovendien geloven wij niet zo in het uitdelen van soep
men moet er voor zorgen dat mensen niet van liefdadigheid af moeten hangen
als daklozen een leegstaand sociaal woningblok kraken dan zou fdw moeten steunen - maar toen dat een aantal jaar geleden gebeurde met kerstmis in de pachtstraat dan was filipke een van de grootste tegenstanders van deze zg anarchistische daad
ps onze site is interactief - of maw als jij vind dat het er op moet staan - be my guest
ps 2 ik ben vlaming en geen moslim maar ik at tot voor kort ook geen varkenvlees en ook geen vlees - zou de soep dus ook geweigerd hebben toen ik dakloos was
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah.
Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 13 februari 2006 om 13:36.
|