Los bericht bekijken
Oud 17 juli 2003, 16:28   #54
fernand
Europees Commissaris

fernand's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door thePiano
Citaat:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jan van den Berghe
Citaat:
Jij doet me een beetje denken aan die Italiaanse maffiosi die eerst hun vijanden neermaaien en daags erop tranen met tuiten liggen te snikken aan hun doodskist opgebaard in de H. Kerk v/d Madonna...
Eerlijk gezegd zal ik geen traan laten. Het wordt de hoogste tijd dat Europa zich weer wat mannelijker gedraagt en zich verdedigt tegen ongewenste gelukzoekers die hier binnenstromen.
'gelukzoekers'?

[size=5]En wat is dan jouw persoonlijke bijdrage geweest tot je eigen 'geluk'?

Dat je toevallig op dit plekje op de wereldbol bent geboren? Is dat jouw speciale verdienste geweest of die van het lot?

Je was er eerst misschien? En al de rest die in de reddingsboot komt gekropen schop jij d'r weer uit? Zomaar? Omdat jouw christelijk geloof je dat heeft bevolen? Pfft....
[/size]

Producer-muzikant Nitin Sawhney:
[size=5]"Nationaliteit is geen verdienste of prestatie.
Het is niets om trots op te zijn.
Men probeert ons voortdurend het tegendeel te doen geloven, maar de waarde van een mensenleven is toch niet afhankelijk van de plek waar het is begonnen?
Je bestaansrecht wordt niet bepaald door je huidskleur, nationaliteit of cultuur, maar door het simpele feit dat je een mens bent."
[/size]
Waarom probeert U ons altijd van het tegendeel te overtuigen.
U bent fier op de oorsprong van Uw vrouw. U heeft er zelf een website voor opgezet(heel mooie zelfs). Maar wanneer wij onze nationaliteit willen verdedigen, mogen we niet meer fier zijn.
Ik ben Vlaming, en daar ben ik fier op.
fernand is offline   Met citaat antwoorden