Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Patje48
Hieruit blijkt duidelijk dat de Islam zich niet wilt integreren, laat staan assimileren. Het zou mij niets verbazen als wij binnen dit en tien jaar geen alcohol meer schenken in café's, dit om onze moslimlandgenoten niet voor het hoofd te stoten.
20 jaar geleden was het al schering en inslag o.a. in Brussel : Moslims die onze winkeliers onder druk zetten om geen alcohol of varkensvlees te verkopen.
Nu mogen we hun profeet al niet meer afbeelden, laat staan er mee lachen, terwijl zij ons en onze gewoontes en gebruiken voortdurend uitlachen en belachelijk maken.
Zij verplichten hun meisjes en vrouwen om een hoofddoek te gedragen, onze meisjes worden op straat beschimpt, bespot en vernederd, uitgemaakt voor hoeren die mogen verkracht worden.
Een gematigde Islam bestaat niet !
|
Een gematigde Islam bestaat niet , idd das taqija. En over de rest van uw bricht, wel, tróp is teveel en teveel is tróp.
Eens hoog tijd om samen eens naar de rechter te stappen met da boekske van die woestijnrover mohammed en te laten zien da we het
beu zijn,
kotsbeu, zo
beu as kouwe pap, ik in ieder geval wel.
Ik zeg da nie voor te lachen zenne, tis menens.
En kijk es ne keer bij site answering-islam naar dutch artikel over positie vrouwen in de pure islam. Keb da gelezen, wel mijnen ond heeft het nog beter in die landen dan de vrouw. Echt ksprong bekans uit mijn vel ask da las,

grrrrrrrrrr.