Los bericht bekijken
Oud 14 februari 2006, 14:04   #4170
Pindar
Banneling

Pindar's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk bericht door parcifal
Andermaal : Waarom zou hij liegen?
Uw ongesubstantieerd vermoeden raakt kant noch wal.

Pffff Hou toch eens op met Uwer gekutkam!
Het is heeeeell simpel
Hij liegt, hij MOET liegen, en liegt de hele tijd, om de 'echte' agenda te verhullen.
Zo simpel is het.
In het Engels noemt men het window-dressing

Citaat:
hier meer informatie:

lectorium rosicrucianum VZW, Orientatielezing "wordt de mensheid geleid?", woensdag 15 feb om 20:00 uur, cultureel centrum Hasselt (detmoldzaal), kunstlaan 5, de toegang is vrij.
Ten eerste, als je je huiswerk had gedaan, wist je dat ze je heus niet zo maar uitnodigen
Forget it! En, mocht het illuminatie netwerk hier achter zitten, dan zou ik maar heel erg oppassen.
Voor je het weet gebruiken ze je in hun satanische rituelen. Dat is al veel vaker gebeurd, maar dan moet je wel je huiswerk doen.!
Maar ja, je kan ook denken dat er nietssss aan de hand is, maar omn verschillende redenen zullen ze de satanische rituelen zwaar opvoeren de komende tijd
Dus kijk eerst even op de satanische agenda voor je naar zoiets toe gaat!
U BENT GEWAARSCHUWD! dit is echt geen grapje!

Citaat:
Als je er een vraag van maakt "wordt de mensheid geleid" dan is mijn antwoord uiteraard ja. Sommige alluderen zefls dat de individuen die ons sturen niet van menselijke aard zijn.
Klopt, ze zitten in een paralle wereld, en kunnen 'shiften' tussen onze en hun wereld
Nu bevat die parallele wereld niet over energie bronnen, dus creeren ze hier heel veel rotzooi en satanische rituelen, wat veel negatieve energie genereert, en daar krijgen ze , (ik ben nog aan het uitzoeken precies hoe, het heeft denk ik met frequenties te maken) hun energie van.
M.a.. weg illuminati, weg negatieve energie (grotendeels)
( o ja een beetje wetenschapper zal nu wel gaan kutkammen!! LOL)

Pindar
Pindar is offline   Met citaat antwoorden