Los bericht bekijken
Oud 16 februari 2006, 11:02   #78
Bobke
Secretaris-Generaal VN

Bobke's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Steben Bekijk bericht
In geval van nood...het zijn tenslotte MAAR daklozen he... beetje arrogant toch? Dat IS toch hetzelfde als in geval van nood hond eten? Of kat zoals in den oorlog? Misschien kunnen ze in geval van nood ook elkaar beginnen opeten.(je weet wel, dienen oorlog met diene dikken en da snorreke, mee al die nazi's en al en zo...en al die cliché's)

Elk afzonderlijk zijn uw argumenten niet mis, maar het gaat over het geheel en de huidige situatie.
Ik blijf erbij dat het zeer toevallig is dat het VB (ja het gaat over het VB via haar onderorganisaties) juist nu - en niet vanaf 20 jaar geleden elk jaar opnieuw - in de huidige moslimproblematiek, speksoep ronddeelt. Gaat dat nog gebeuren? Blijven ze bij de speksoep? Ik dacht dat "Kippensoep" juist in was in de media ?
Nee hoor, in China eten ze helemaal geen hond uit noodzaak maar omdat ze dat lekker vinden. En juist, in de oorlog aten we katten uit noodzaak, misschien is dat wel de reden waarom we het luxeprobleem van geen varken te willen eten overtrokken vinden.
Denkt ge niet dat het behoorlijk dom zou zijn van mij om als dakloze in China te gaan wonen als ik absoluut geen hond wil eten en een hekel aan de Chinese cultuur heb ?
Dat het VB een bijbedoeling heeft als ze soep met spek ronddeelt wil ik graag geloven.
Maar geloof mij, zij hebben de soep met varkensvlees niet uitgevonden. Die maken wij al eeuwen zo.
En wat de kippensoep betreft, ge weet toch dat kip ook niet zuiver is en ingespoten wordt met varkens proteïnen om ze mals te maken. (Plofkippen) En voor zover ik weet zit het VB of diene dikken en da snorreke daar voor niets tussen.
Bobke is offline   Met citaat antwoorden