Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door StevenNr1
Tja, u vindt het blijkbaar normaal dat sommigen bij hun geboorte al een gebied zo groot als België bezitten en anderen niet eens een lapje grond om hun eigen petatten (hoe schrijft men dat eigenlijk?) op te verbouwen mogen claimen. Het lijkt mij dan verantwoord dat die laatste op één of andere manier door die eerste daarvoor gecompenseerd wordt.
Ik ben al ziek geweest, maar nooit ernstig genoeg om er aan te sterven, maar terzijde, ben ik zoveel gelukkiger dat ik dubbel zo lang kan leven als de oermens? (Deze vraag past wel niet echt in dit topic, mijn excuses daarvoor.)
|
Ik vind het niet normaal dat ge in België zit te klagen dat er geen grond vrij is ter grote van België. Er is wel ergens ter wereld een lapje grond te vinden waar ge ongestoord uw eigen patatten kunt kweken. Maar zelfs dan bent u aangewezen op die vuil kapitalisten om u wat plantpatatten te willen geven want patatten behoren hier niet tot uw natuurlijk erfgoed..
Wat mij altijd opvalt is dat sommigen die vrije grond zoeken altijd de dichtstbevolkte streken opzoeken waar ze kunnen meegenieten van het werk van anderen.