Los bericht bekijken
Oud 18 februari 2006, 03:27   #52
Nynorsk
Secretaris-Generaal VN

Nynorsk's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jazeker Bekijk bericht
Ik geef toe dat het een half jaartje geleden is. Ik kan nog eens gaan kijken in de media markt... misschien hebben ze recentelijk enkel 499 euro modelletjes hoor. Ze zijn niet top-of-the-bill en je kan er dus misschien niet het allernieuwste 3d spel op spelen, maar dat lijkt me ook niet het doel van de actie. Heus, je kan een nieuwe PC kopen voor 399 euro en dat ding zal goed meekunnen.

Wat jij ziet zijn de 899 euro of 999 euro pc's... dat zijn top configuraties met veel snufjes (tv kaart, super processor, super 3d kaart voor superieure spelletjes, ...) Die zijn niet duur voor wat ze kunnen, maar dat zijn top configuraties die luxe zijn voor mensen die op het internet willen kunnen. En die komen nog maar net over de prijs van een pc die de regering samenstelt en die misschien een jaar later op de markt komt met de specs van een jaar terug.

(en waarom zie je die 899 of 999 pc's ? Omdat die budget pc minder vraag heeft... vraag me niet waarom.)

Als je een goedkope pc wil, ik wil je helpen om er eentje ineen te steken aan weinig geld (mijn werk is gratis). De stukken bestellen we gewoon.

Ik hoef geen nieuwe pc, ik ben tevreden met mijn laptopke. Mijn ervaringen met die 'hulp' van je zijn trouwens niet bepaald positief meer, zoals je wel weet.

Maar ik zou het wel fijn vinden mocht je me kunnen vertellen waar ik nu een pc van 399 euro kan kopen (samen met een scherm van 50 euro).