Los bericht bekijken
Oud 18 februari 2006, 13:21   #5
King of beggars and fleas
Perm. Vertegenwoordiger VN

King of beggars and fleas's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door duveltje382 Bekijk bericht
Firestone Ik denk dat je mij nu niet goed begrijpt, ik zal U wat voorbeelden geven. Die arme man of vrouw wil gaan solliciteren naar werk en moet een gesprek voeren met de bedrijfsleider, dan is taal toch wel heen belangrijk voor die man. Die arme man of vrouw wil in aanmerking komen voor een sociale woning een moet daarvoor heel wat papieren invullen, doe het maar met een arme taal, dan haken ze snel af hoor
idd duvelke en als het dan zou gaan om een job als nieuwslezer dan zou ik het nog kunnen begrijpen maar als metser moet je helemaal niet mooi kunnen spreken maar je moet gewoon kunnen metsen !

en wat duncan betreft in deze contekst - als poetsman moet die kunnen poetsen - welke taal ie daarbij spreekt of wat er hem al of niet ergert en of hij tieten heeft of niet is daarbij helemaal niet van belang.
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah.

Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 18 februari 2006 om 13:23.
King of beggars and fleas is offline   Met citaat antwoorden