Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door instromaniac
Over dat downloaden; wat je download van hun site is een installer, als je die installer start moet die eerst nog gans het speld downloaden wat nog even kan duren.
Nee er staat niets ongewoon in die overeenkomst, maar natuurlijk wel dat het geld dat je er op zet op eigen risico is.
Ik heb het ook gespeeld zonder iets te investeren en heb het opgegeven na een maand, is gewoon te saai. Als je geen geld hebt kan je maar één ding doen behalve wat rondlopen en dat is "sweating". Dat is gewoon zweet van beesten halen en dat kan je dan verkopen. Zoiets gaat echt wel traag, heb er na een week enkel een wapentje en wat munitie mee kunnen kopen.
Wat je zeker moet doen is in het spel eens rondvragen naar communities of factions waar je lid van mag worden. Sommige geven je een wapen voor niets en je mag soms gaan jagen met hen en krijgt zo een deel van de buit.
|
Dankjewel voor de uitleg. Indien ik ooit verderkom dan jou laat ik het wel weten. Misschien is het met 2 al makelijker om iets te verdienen dan alleen...