Discussie: Top 5
Los bericht bekijken
Oud 17 juli 2003, 23:55   #36
George
Staatssecretaris

George's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar George
Standaard

Allez, het doet me plezier dat ik niet de enige ben hier die op zoek gaat naar "andere" muziek, voor de muziek zelf.
Wat films betreft vind ik de monty phytons onder de klassiekers nog steeds super. Perdo Almodovar kan mij meestal ook wel bekoren net als David Lynch en Quentin Tarrantino. 1 van de laatste films (intussen naar hollywoodnormen oude film) die ik geweldig vond is American Beauty. Verdere toppers voor mij zijn, C' est arrivé pret de chez vous en Delicatessen, Toto le hero,Le 8 'em jour, the journey of hope. Cristiane F. is ook een film die iets langer is blijven hangen en het boek heb ik nadien zelfs in bijna 1 keer uitgelezen en ik ben niet echt een lezer. Dit zijn wel films die ik weet te apprecieren maar als ik moe ben gaat er een potenstamperfilm van de Jean-Claude ook wel in. Onmiskenbaar goed tegen slecht en de goede wint. Even verstand op nul zetten en het gaat er gemakkelijk in en even snel terug uit. Verder zijn ook de echte oude films vaak het bekijken waard, de verhaallijn is nog echt aanwezig en een film moest het toen hebben an het verhaal. Nu zijn het eerder de special effects die belangrijk zijn.
En Raf, Priscilla, Queen of the Desert vond ik ook geweldig.
En Tacitus, van 2001: A space Odissey heb ik de s.e. gekocht en ben er dus de gelukkige eigenaar van. (al blijft het toch een geldklopperij)

Lamzakl
George is offline   Met citaat antwoorden