Los bericht bekijken
Oud 19 februari 2006, 18:46   #22
Kaal
Minister-President

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Turk4Ever Bekijk bericht
Weer een geval dat de hypocrisie in het westen aangeeft. Waar is die "vrijheid van meningsuiting" waar de islamhaters onder jullie zo een hoge pet van op hadden? Of geldt die vrijheid van meningsuiting alleen wanneer het jullie uitkomt?
Stoiber vertegenwoordigd mij niet en spreekt niet in naam van Europa ok? Ik ben het met hem niet eens en hij heeft de Turken niet te vertellen welke films zij wel of niet mogen zien.

Maar vergelijk nu de woorden van Stoiber en de daden van moslimbetogers in Nigeria :

Citaat:
De Standaard :
Duizenden betogers namen zaterdag deel aan het protest tegen de Mohammed-cartoons. Volgens getuigen liep de betoging uit de hand toen de politie met traangas op de manifestanten vuurde. Daarop braken rellen uit en bekoelden de moslimbetogers hun woede op de christelijke gemeenschap in de stad. Achttien christelijke kerken werden met de grond gelijk gemaakt en minstens 17 huizen werden platgebrand.
Ik heb dit net gelezen. Ik ben een christen. Ik wil voor een tijdje van een moslim niets meer horen over hypokrisie.
Kaal is offline