Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Amon_Re
Mischien is het de hoogste tijd dat we een nieuwe politieke cultuur kweken, desnoods ook enkele nieuwe partijen met een degelijk agenda....
|
En dan kunnen die ook in naam van de democratie gaan samenhokken, wat leid tot wanbestuur want men zet olie en vuur bijelkaar...
Citaat:
|
Hoe we't ook draaien & keren, die huidige politici zal nooit met het VB samenwerken,
|
Dat weet ik zo nog niet, tegenwoordig doen ze allen in hun broek door de druk dat er wordt gevoerd om toch maar het cordon sanitaire in stand te houden.
Vanzelfsprekend houd dit ook een "werkgarantie" in voor sommige partijen.
Wat men nodig heeft van rechtse en centrumrechtse kant is politieke ballen aan hun lijf, of het welbekende 5min politieke moed van Leterme...
Dat zit er nog eventjes niet aan te komen...Maar velen zijn al tot de conclusie gekomen dat het Vlaams Belang bijlange na niet de anti-christ is, dus hoop doet leven.
Citaat:
|
dus de enige kans voor het VB is een absolute meerderheid (en dat zie ik eerlijk gezegd niet zitten), wat niet evident is...
|
Ik geloof niet in "absolute meerderheid" daar de regeringspartijen nu ook geen absolute meerderheden zijn.
Citaat:
|
Een simpeler bestuur dat strenger is ten opzichte van religie's & dat geen overheidsgeld wegsmijt aan kerken & moskee's...
|
volledig mee akkoord.