Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door TomB
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ambetanterik
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mieke 79
Bedankt trouwens, Ambetanterik, voor de titelwijziging...
|
Ik ben voor rede vatbaar Mieke, maar deze topic door mij opgezet heeft geen bedoeling de links-rechtse heisa te voeden.
Deze topic gaat over de wantoestanden gecreerd door de belse staat, ze nemen hier ieder jaar tienduizenden mensen binnen, en ze weten niet wat er mede aan te vangen.
Lees m'n topic goed door, en begin dan een idee te vormen, dit is werkelijk goed bedoeld in het belang van een deel van die mensen (ik ben eerlijk een deel). Wat ik hier neerzet kan ik allemaal staven, over de bewuste persoon heb ik bijna heel zijn dossier hier bij mij, ben bereid een deel hier op internet te zetten,( wel zonder namen en adressen) wel met de stempels van die slapers uit Brussel. Ik hoop dat die man tegen het einde van het jaar zijn defenitieve verblijfsvergunning krijgt, deze verdiend dat.
U verschiet er misschien van, maar overtuigde Blokkers zoals ik zijn ook mensen met een hart.
|
Als ge nu eens die mensen zonder vergunning liet blijven, dan hadden ze gelijke kansen om te beginnen werken. 
|
Tom jij zevert, jij weet evengoed zoals ik dat het niet kan.
Vlaanderen is een voorschoot groot, van Antwerpen tot Brussel is al èèn stad geworden, waar ga je die allemaal laten wonen? Waar ga je die allemaal laten werken? Geef een oplossing.
Wij moeten zorgen dat eerst hier in ons Vlaanderenland deboel terug draait, en wij zijn tevens verplicht ( ook de USA) om te investeren in de wereld, wij moeten zorgen dat er vrede komt en honger verdreven wordt.
Maar wel in die mensen hun eigen land, NIET HIER, wat hebben die thuislanders eraan dat wij hier enkele duizenden onderhouden, terwijl de overgrote meerderheid crepeert?
De slogan van het Blok is zo slecht nog niet, eigen volk eerst.
Groetjes in de USA