Los bericht bekijken
Oud 2 maart 2006, 12:42   #5
King of beggars and fleas
Perm. Vertegenwoordiger VN

King of beggars and fleas's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door StevenNr1 Bekijk bericht
'De gematigde moslims' moeten toch gewoon volgens onze wetten leven als ze zich hier vestigen, meer niet. Wat inderdaad wel opportuun zou zijn, is dat er nu eindelijk eens duidelijk gesteld wordt dat de grote meerderheid van de moslims niets te maken heeft met fundamentalistische terrorisme en ook niet aanvaard dat andere mensen in naam van Allah dergelijke activiteiten ondernemen. Men zou misschien eens eenduidig moeten voorstellen wat zij onder Jihad verstaan en dat dat niet hetgeen is wat de terroristen er van maken. Men kan ook meer proberen praten met ons, elkaar leren verstaan, leren begrijpen dat velen van ons geen God behoeven, leren begrijpen dat wij weinig tot niets om de relaties van onze zusters geven. Maar wij leren best ook begrijpen dat zij daar heel anders over denken, en ik denk dat zij dat recht hebben, het is niet aan ons om de vrouw in die cultuur te gaan vrijvechten. Het moraliserend vingertje haalt niets uit. Wij hebben ons daar ook niet mee te moeien, net zoals wij ons niet moeien met hoe het er in de Joodse huishoudens of bij een orthodox katholiek aan toe gaat. Het is misschien moeilijk om respect op te brengen voor waarden die ons eerder onrechtvaardig en zelfs immoreel lijken, maar we zullen het toch moeten proberen, zolang zij respect voor onze waarden willen opbrengen, en dat is vaker en vaker minder het geval, spijtig genoeg. Alhoewel er toch veel positieve signalen ook zijn, naast de opgezweepte jongeren en de verkrachters van de Islam, de terroristen.
dus volgens jouw moet het kunnen dat een moslim zijn vrouw slaat op belgische bodem ? Bij mijn weten is dat hier wettelijk verboden en dus moeten moslims zich daar net zoals iedereen ook aan houden. Enkel indien de vrouw het zelf wilt mag ze zich van mij laten slaan. Wat overigens ook geldt voor belgische vrouwen.
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah.

Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 2 maart 2006 om 12:43.
King of beggars and fleas is offline   Met citaat antwoorden