Aangezien de staatsveiligheid zich hier enkel met vlaams nationalisten bezighoud, is het ook de thuishaven van het internationale terrorisme.
Visa kan je overal in onze ambasades kopen, vooral die van Casablanka heeft een visa supermarkt.
Eens je hier bent doe je maar op, materiaal kopen voor bommen te maken, het gewoon pieken uit een steengroeve of bij de rijkswacht of 't leger zelf, nergens ter wereld is het makkelijker om legermateriaal te stelen of documenten te stelen en te vervalsen.
(genoeg inbraken in gemeentehuizen en kazernes in het verleden om dat te bewijzen. )
De wapenhandel en drugshandel bloeit, dankzij de wereldhaven, Anwtwaarpen, waar je containers met van alles en nog wat in, overal ter wereld heen kunt shippen.
Kortom moest ik voor Al Quaida een bijhuis moeten openen in europa, dan was Broekzele zeker mijn hoofdkantoor, met hier en daar een bijhuis natuurlijke.
Diamandsmokkel, wapensmokkel, drugsmokkel het kan allemaal, zonder al te veel controle, want de staatsveiligheid heeft het veel te druk met de abonnementenlijst van het Palieterke te controleren,
allemaal gevaarlijke terroristen, met vertakkingen overal ter wererld... gevaarlijke mannen die pikante lezersbrieven sturen, en lachen met het gezag, en elke week Berre 2 nen dikke neus zetten !
En dan de gevaarlijksten van allemaal, de Takkers en de Davidsvondsers en oeh, nog gevaarlijker, de smeerlapperij van de smeerlapperij, het slijk der aarde, de verpersoonlijking van Adolf Hitler himself , Het Sint Maartensfonds...
Mijn grootvader staat zeker op hun zwartste lijst, want die leest Berkenkruis...
|